marți, 1 iulie 2014

Sfântul laic

Laic? Ce-i ăla? Conform DexOnline, laic-ul e cineva în afară bisericii, sau cineva care nu are cunoștințe într-un domeniu.

Dar nu mă refer la laic-ul acela, mă refer la laic. Nu știți voi, laic? Laic! V-ați dat seama? Nu? Atunci uitați:

Ce laic mare!
Mda, acum v-ați prins - oh, se scrie like! Da, bine că mi-am amintit. P. S. Cred că v-ați dat seama că am scris „laic” ironic...

Acum, hai să trecem la subiect. Ați auzit de cerșetorii de laicuri? A-a adică like-uri? Eu am auzit. Și nu vreau să o fac din nou.

Consultând postările unei pagini anonime de divertisment pe Facebook, am constatat că 90% din postări erau de genul - „Dacă știi ce e asta, like”; „Dacă îți iubești mama - like” etc. Ce mai divertisment! I-am lăsat paginii un mesaj, mai exact, admin-ului, pe care sper că nu o să-l publice (mai există acest trend).

La urmă, nu uitați - mai există oameni care spun laic, și, când vedeți că cineva cerșește sfințitele like-uri, dați-i un mesaj. Urgent. Cu stimă,

Pintilie Sebastian


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu