vineri, 27 iunie 2014

Filmele și IMDB

Recunosc, sunt un cinefil. Asta înseamnă că îmi plac filmele. Le iubesc, le ador. Pur și simplu.

Ei bine, dacă vă întrebați ce filme prefer, vă zic: acțiune, adventură, sci-fi, fantasy, animație. Nu îmi place horror-ul, nu neapărat că mi-e frică, dar nu mă încântă. Nu mă interesează.

Cred că ați auzit expresia „Ce film bun am văzut!” sau „Ce film îmi recomandați?”. Ei bine, majoritatea oamenilor văd filmele, dar habar nu au nimic despre ele. Adică habar nu au cine joacă în ele, cine regizează, în ce an a fost lansat... de genul. Și nu îmi place chestia asta.

Frate, dacă vezi un film, te duci la cinema... nu te duci și alegi atunci. Te uiți, acasă, pe magicul, infailibilul, dumnezeiescul IMDB, adică Internet Movie Data Base, unde găsești: an, regizor, actori, câștiguri, notă, gen, poster, trailer, imagini, trivia, gafe, citate din film... informații despre actori/regizori etc.

Mereu fac asta, dar eu nu mă duc la cinema. Mi se pare scump să dai 15 lei pe un bilet, să-ți mai iei niște popcorn de 2 lei, o Coca Cola la jumătate de litru la 4 lei, să stai 2 ore sau cât durează filmul, să te uiți la el (nu uitați să postați pe Facebook că faceți asta!!!) și apoi să te lauzi „am fost la cinema”.

Le văd frumos de acasă, HD, calitate 1080 pixeli pe 1900 și ceva, stând pe pat, comod, cu un bol de popcorn plin, de care pot face încă 4, și tot 2 lei dau pe grăunțe (sunt mai ieftine decât la microunde), 6 lei pe o sticlă de 2.5 l de Cola, dar nu postez pe Facebook asta.

Dacă vă întrebați, actorii mei favoriți sunt G. Butler, S. Stallone, A. Scwarzenegger, N. Cage, și Dumne - adică Morgan Freeman. Filme preferate - Olympus has Fallen, Rambo (1, 2, 3, 4), The Dark Knight, Terminator, Lock Up, Knowing etc.

În final, nu uitați să cercetați atent review-urile de pe IMDB înainte să vedeți filmul. Cu stimă,

Pintilie Sebastian

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu